Volgens de leeftijd & het niveau van uw kind

Tal van sport- en spelactiviteiten

Cool After School organiseert buitenschoolse en tussenschoolse sport- en spelactiviteiten en begeleidt basisschoolleerlingen tijdens lichamelijke opvoeding. Daarnaast begeleiden we sportkampen en sportdagen, waarbij kinderen met een grote diversiteit aan sport- en spelactiviteiten kennismaken.

Bij ons neemt uw kind ongetwijfeld met plezier aan die activiteiten deel en verwerft hij of zij sportieve en sociale vaardigheden. Wij proberen zoveel mogelijk tijd met uw kind(eren) buiten door te brengen en stemmen daarbij het niveau van onze activiteiten af op hun leeftijd en competenties.
Ons aanbod

Buitenschoolse opvang

Cool After School is het hele jaar door van maandag t/m vrijdag geopend, met uitzondering van (nationale) feestdagen. Tijdens onze buitenschoolse opvanguren bieden we voor ieder basisschoolkind uitdagende activiteiten aan. Via die weg proberen wij kinderen op speelse wijze met iedere sport te laten kennismaken, om vervolgens samen met hen een gerichte keuze te kunnen maken. Zo zetten we een eerste stap naar een gezonde en vitale levensstijl.

Op reguliere schooldagen is Cool After School geopend vanaf het moment dat de school uit is tot 18.30 uur. Tijdens vakantie- en studiedagen bieden we opvang van 07.30 uur tot 18.30 uur.

Tussenschoolse opvang (TSO)

Naast de activiteiten die wij op onze locaties organiseren, komen wij graag bij scholen langs voor TSO (tussenschoolse opvang). Tijdens die uren begeleiden wij diverse activiteiten voor kinderen waaraan zij in de pauze kunnen deelnemen. Zo ondersteunen wij die doelgroep om zonder tegenzin aan hun dagelijkse beweging te komen.

fietsende kinderen
kinderen aan het doel

Lichamelijke opvoeding (lo)

Cool After School beschikt over enthousiaste en ervaren sportbegeleiders die veel kennis van sporten en bewegen hebben. Graag delen wij die kennis tijdens de les lichamelijke opvoeding. Bij interesse kan u ons uitnodigen om eenmalig of meermaals de lessen lo door onze begeleiders te laten uitwerken. We staan in voor uitdagende lessen waarin kinderen zichzelf met veel plezier kunnen blijven ontwikkelen.

Sportdagen

Tijdens een sportdag kunnen de kinderen deelnemen aan de leukste activiteiten die Cool After School te bieden heeft. Samen met jullie school of vereniging kunnen wij er een onvergetelijke dag van maken.

Camps After School

Ieder jaar organiseren wij diverse sportkampen voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Ze kunnen kiezen tussen hockeykampen, voetbalkampen en all sports-kampen. Uw kind zal ongetwijfeld een sportieve en gezellige tijd hebben en samen met ons de ideale vakantie beleven!

Celebrations After School

Iedere dag bij Cool After School voelt als een feestje, al zeggen we het zelf! Met Celebrations After School gaan we nog een stapje verder: u kan nu ook daadwerkelijk uw feestje door ons laten organiseren. Nodig al de vriendjes en vriendinnetjes van uw kind uit en laat hen aan een van onze speciale activiteiten deelnemen. Zo kunnen uw feestgangers samen Mario Karten, Formule 1- of MotoGP-racen of de Champions League nabootsen tijdens een voetbalfeestje. Uw specifieke wensen kan u met ons bespreken. Wij hopen er samen met de jarige een fantastische dag van te maken!

Voor meer informatie over onze activiteiten kan u ons een mail sturen.

Meisje met hoed

Competition After School

Onze doelstelling is om zo veel mogelijk mensen tot bewegen aan te zetten. Gedurende Competition After School richten wij ons voornamelijk op een oudere in plaats van jonge doelgroep (18+). Een aantal keer per jaar organiseren we namelijk een sportief toernooi waaraan volwassenen kunnen deelnemen. U kan een voetbal-, hockey- of een gemixt toernooi verwachten, met daarna ruimte voor gezelligheid in de kantine en een prijsuitreiking.

Meer te weten komen
over Cool After School?