IMG

Gedurende 52 weken, incl. gezonde voeding

De pakketten & tarieven van onze buitenschoolse opvang

Bij Cool After School heeft u de keuze uit twee pakketten, namelijk ons all-inpakket of ons flexpakket. Wanneer u voor het all-inpakket kiest, reserveert u voor uw kind een plek op de afgesproken dag(en), heeft u tijdens alle 52 weken van het jaar (incl. studie- en vakantiedagen) recht op opvang en kan u overtime (ruiltegoed) opsparen.

De prijs per uur van het all-inpakket is € 9,12 en komt op € 269,95 per maand. Het flexpakket is een 0-urencontract en werkt op basis van incidentele opvang. Dat houdt in dat enkel de afgesproken dagen in rekening worden gebracht, maar niet dat uw kind van een plek verzekerd is. U kan uw kind dus laten opvangen wanneer de capaciteit van de groep dat toelaat. Het tarief van het flexpakket bedraagt € 10,49 per uur.

IMG

Op basis van uw behoeften of die van uw kind kan u bij Cool After School uit twee pakketten kiezen:

badminton balletje

All-inpakket

Flexpakket

• biedt gegarandeerd plaats voor uw kind op de afgenomen dag(en) tijdens de 40 schoolweken, twaalf vakantieweken & studiedagen;
  • kan per eerste dag van de maand gewijzigd of opgezegd worden;
  • vaste opvangmomenten tegen € 8,16 per uur.
  • flexibele opvangmomenten (incidentele opvang) tegen € 9,76 per uur;
  • enkel de afgenomen uren worden gefactureerd, al kunnen we niet altijd last-minuten nog plaats voor uw kind garanderen;
  • halfjaarlijks op te zeggen (per 1 januari of 1 juli).

All-inpakket

• kan per eerste dag van de maand gewijzigd of opgezegd worden;
  • vaste opvangmomenten tegen € 8,16 per uur.

Flexpakket

• flexibele opvangmomenten (incidentele opvang) tegen € 9,76 per uur;
  • halfjaarlijks op te zeggen (per 1 januari of 1 juli).

Tarieven all-in (2023 - 2024)

Dag
Prijs per uur
Opvanguren per maand
Prijs per maand

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Niet-gebruikte uren later inzetten? Dat kan!

Ruiltegoed: ‘overtime’

Met ons all-inpakket kan u tegoed in de vorm van overtime op te sparen. Wanneer u uw kind minimaal twaalf uur voor de desbetreffende opvangdag start afmeldt, ontvangt u de opvanguren van die dag in de vorm van spaartegoed. Dat tegoed kan u op een later moment inzetten, vanaf 30 dagen voor tot 30 dagen na de oorspronkelijke opvangdag.

Een voorwaarde is echter wel dat er een plek beschikbaar dient te zijn. Nadat de termijn van 60 dagen verstreken is, vervallen de opgespaarde uren. Om uw incidentele opvang te kunnen inplannen, ontvangen wij graag een bericht of u kan u die zelfstandig via het Ouderportaal aanvragen.

tarieven
removebg preview pbrfvdckhmhwmdglanzrkxalqcxzag